27 Eylül 2008 Cumartesi

evvela işlenmiş suçlar

dün beklediğim kadar heyecanlı olmamakla birlikte , değişen pek bir şey de olmadı .. aslında oldu da , olmadı .. sadece adım adım ruh kiralıyorum . o eylem gerçekten gerçekleşene kadar bedenlerimiz güvende şimdilik .. zamanla daha ileriye gidecek ve tehlikeleşecek durum , biliyorum ..

onun dışında ; dolu dolu yaşayanlar da var hayatını .. her gün ya birileriyle ya da sadece biriyle , bilemem .. "keyfi bilir" der , geçerim o vakit .. artık kaale almaksızın , aynı işlemi gerçekleştirmekteyim ! bu belki karşılık vermek , belki de içimden geldiği içindir .. insanlara ne için olduğunu söylüyorum acaba ? bilmiyorum ben de .. ama bildiğim tek şey var ;

ben herkese yalan söylüyorum aslında ..

beni kimler anlatmaya çalışıyor .
beni kimler kalbine doldurmaya çalışıyor .
bilmiyorum
fakat dolduramayanlarsa , muhtemelen dolu olduğu için tam anlamıyla koyamıyor kalbinin ortasına ..
ben zavallı mıyım , yoksa oyuncak edilmeye devam mı ?
ya da dolu kalplere tutanak mı tutmalı ..

Hiç yorum yok: