27 Eylül 2008 Cumartesi

tunca zıvanadan çıkarsa nolur ?

suskunluğumu bozacak bir şeyler lazım .. bu depresyon halini üzerimden atabilmek için bir telefon lazım .. ve iki tane el lazım bana uzanan ..
ben uzatılan elleri görüyorum , kimse merak etmesin ! şuan tutmama sebebimse ; istediğim iki çift el değil .. tutarak değil de , koklayarak anlarım ! hiç değmeden , gözlerimi kapatarak , sadece koklayarak o iki çift elin istediğim olmadığını anlarım ..
ben o iki çift eli şimdi tutamam !
ama bu gidişle beynim iflas edecek ve bedenim izin verecek ..
ve ben yine farkına varacağım ki "bazen istediğimiz şeyler olmayabiliyor" !
bekle iki el .
havada asılı kal ama yakın dur ..
ki zamanı gelirse ben onları tutabileyim .
bazıları derdi bana hep "isteyip istememek değil mesele artık"
evet , o an isteyip istememe olmayacak mesele ..
tek eylem olacak
ve tutuşturulacak eller ..


'Cause you've gone away
Where there isn't a telephone wire
Still I wait by the phone
You don't even write to say goodbye
Goodbye


o halde ?

yaban eller
yaban güller
bir gün benim de yüzüm güler =)

Hiç yorum yok: