16 Kasım 2008 Pazar

anlatılanların hepsi doğru "büyü.mek"

nasıl anlatsam .. tadı çok tuzlu gelir ya hani ! dilinde tuz tadı bırakırken , kalbindeki kıvılcımların çıkardığı yangını kimse görmez .. sadece seni izler insanlar ve üzülürler ! dilinde tuzun tadı hep aynı kalırken , kalbindeki yangın daha da büyür , daha da büyür .. ve daha büyür ! hep büyür .. acıtacağı son deme kadar acıtır ..
tadı tuzlu .. neydi ki ?

dış ses.gözyaşı?

evet , işte o .. bugün yine ondan akıttım bir damla .. sonra bir-iki damla .. sonra 10 damla .. sonra daha fazla ! hep büyüdü kalbimdeki yangınlar gibi .. gözümdeki kırmızılıksa gözyaşından değildi sadece , alkolden .. kendimi çok dağıtmışım son zamanlarda ? öyle diyorlar .. ben onlara inanmıyorum (:

sözüm o'na , ne gerek vardı bu kadar elalemle yüzgöz etmeye beni ?
çok ukalalaştım son zamanlar .. çevremdeki kimseyi beğenmiyorum .
alkolün tadı da bir başka geliyor insana , birileri ısmarlayınca ..
düşünüyorum da , eskiden erkekler bayanlara ısmarlarmış ?
ne kadar gereksiz .

ihtiyaç duyduğum yalnızlığıma geri dönmemin sebebi , birden bire çok hızlı yaşamaya başlamam sanırım ..
bu beni çok yordu !
ama bi yandan da çok eğlenceli vakitler geçirdim ..
işin güzel yanıysa , beni mutlu eden şey(ler) var hayatımda !
bununla yaşamak ürkütücü olduğu kadar da heyecanlı .. kendimi kontrol edemiyorum ve olur olmaz zamanlarda mutluluğumu yansıtacak bir gülümseme atıyorum etrafa !
rolden değil ..
kendimi hiç bu kadar olgun , rahat , bilinçli ve sakin görmemiştim ..

dolu dolu yaşamak .. bu şekilde yaşlanmak
kaderimde erken ölüm varsa eğer
şuan ölmek isteyebilirim ..
sanırım böyle bir şey kimsesiz mutlu olmak !

1 yorum:

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .hım dağıtmışsın. .şimdi yeni tanıdım ya seni ve konuştuğumuz kadarıyla biliyor gibiyim yaşam tarzını ve bu yazılanlarla uzaksın şimdi.