23 Kasım 2008 Pazar

kasım ondokuz


19 Kasım'da Bursa'daydı .. ve ben bu konseri kaçıramazdım ! gittim .. harika da vakit geçirdim !
John Lee Hooker Jr. beklediğim o tadı en iyi verebilendi bana .. yani istediğimi gerçekten bulabildim ! söylenebilecek pek de bir şey yok aslında . gerçekten eğlendim çünkü .. hayatımda bu kadar çok dans ettiğimi hatırlamıyorum !
O gün öyle güzel uyandım ki .. daha aklımda festival yoktu ! ama uyandığımda her zaman aklıma gelen ilk şeyin değiştiğini fark ettim .. bu huydan vazgeçmiş ve değişikliğe gitmiş olmam bende rönesans etkisi yarattı ! sanırım uzun süredir aradığım şey de buydu .. herkes bu duyguyu yaşamalı diye düşünüyorum (:
Sonra .. sonra .. düşünüyorum da ne yaptığımı ?
hatırladım !
festivale birlikte gideceğim arkadaşım buse aradı beni .. zeynep ve ceyhun da bizimle olacaklardı ! buse'nin aramasıyla festivale gideceğimizi hatırlamış oldum .. çünkü uykulu gözlerim bütün gün boyunca geçmemişti ve hala pijamamı çıkartmamıştım üzerimden .. yüzümü de yıkamamış , tv izliyordum (:
sanırım 3 saat kadar bu vaziyette durdum ..
telefonu kapatmıştık ama içimden kalkmak da gelmiyordu nitekim .
fakat BLUES BLUES BLUES ..
çınlayıp durdu kulağımda ! o an kalkıp hemen saçımı yıkadım .. oh ! bu arada saçımı yıkamak gittikçe zorlaşıyor .. çünkü bayağı uzadılar ! uzadıkça da daha çok hoşuma gidiyor saçlarım .. bonus durmuyor ama kıvırcık halleri de hiç geçmiyor ! dilerim asla geçmez (:
her neyse , metroya binip buse'yle buluştum sonunda ..
festivalde yanımda olan tüm arkadaşlarıma da teşekkürlerimi sunuyorum buradan (:
buse,zeynep ve ceyhun ile oturuyorduk fakat diğer arkadaşlarımı da görünce arada onların yanına gittim .. ki zaten bizim tayfa (:
serap-aslı-orkun-kadir-batu-mert
severim sizleri ..
teşekkürler tekrardan (:
Dipnot : YALIN konseri olacakmış 29 Kasım Cumartesi .. yine Suare'de ! aynı tayfayla gitmeyi düşünüyoruz .. ortam güzel oluyor =) fakat şöyle de bir şey var .. blues parçalarında kendi başına eğlenebiliyorsun , kendi başına dans edebiliyorsun ! Yalın parçalarında bu söz konusu bile olmayacak (:
işte sırf bu yüzden tayfayla oturduğumuz kısımların dışında benimle dans etmek isteyecek gönüllü bi hatun arıyorum (:
bu yüzden Sezin her ne kadar kafamı kıracak olsa bile , kötü bir şey yapmıyorum .. sadece arkadaşım , tanıdığım , kardeşim sıfatını taşıyan bi hatunla dans etmek istiyorum =)
yoksa nasıl tadı çıkacak ?
Önemli Not : İlgilenenlere duyurulur yaaaani ... :P
Asıl Not : Yine de tayfadan destek bekliyorum .. "Sezin , Sezin , Sezin" sesleri ile konsere gelmesi için ikna edebiliriz bence kendilerini =)

Hiç yorum yok: