27 Kasım 2008 Perşembe

ruh.ospu

bi insanı birlikteyken yeterince tanıyamıyorsun .. sana kendini şirin tanıtıyor çünkü ! melek sanıyorsun falan fitnat .. oysa "öyle değilmiş" dediğin zamansa ayrılmış oluyorsun zaten !

bedenini başkasına , ruhunu başkasına satacaksan benimle ne işin vardı be güzelim ? ben sana en başından söyledim "yalan olmasın" diye .. ama maşallah , hayatın yalan çıkıyor sonradan !
sen , gerçek seni yansıtmıyorsun hiçbir yerde ! netteki hiçbir sitede veya msn.indeki insanlara kendini doğru tanıtmıyorsun .. sen zehra'ydın ! senin için -ruhun- orospu çünkü .. sen zehra diye tanıtırken kendini , içini yazdın =) asıl seni döktün sereserpe ve gizlendin ! biraz göt olsaydı , benimle birlikteyken bu haltları yediğini bana da anlatırdın ..

ben seni seninleyken tanımadım .. gerçek seni tanıtmadın ! şimdiyse gayet güzel tanıtıyorsun =)
beden.ospu , ruh.ospu .. daha nolsun ki ?

4 yorum:

funda dedi ki...

ne fena çok üzülüyorum bu tip durumlara neden insan oynar ki kimse kimsenin aşını ekmeğini vermez neysen söyle de işte böyle laflar duyma işte hay Allah :(

Velvet Vamp dedi ki...

Böyle şeyler yazmayı pek sevmiyorum (:

Sinir anı işte .. herkesten özür dilerim :)

Böcek dedi ki...

boşver,rahatlamışsın yazarak..

Velvet Vamp dedi ki...

ohoo , hem de nasıl (: