25 Kasım 2008 Salı

sızım sızım

Yürümeyi öğrenir ya bebek ? Bugün tıpış tıpış yürüdüm işte . emeklemek dizlerimi çok acıtmış , yürüyünce fark ettim .. sustuğum tüm zamanların acısını içimde yaşarken , sefasını sürenler oldu aynı zamanda elbet !
Arasıra dellenir yüreğim , öyle oldu nitekim .. Şimdi yine iyiyim !
Beni düşünen birilerinin olması ruhumu okşayan şeyler gerçekten .. zamanında hep benim yaptığım şeylerin karşılığını alamamış olduğumdan olsa gerek , şimdi biraz ilgi ve sevgi görünce bu kadar ruhumu okşuyor sanırım (:
Ben bugün tıpış tıpış yürümeyi öğrendim , yarın el ele koşmayı da beceririm !

'gözlerin kadar güzel yüreğin ..
bana bakarken söylediklerin ?
o kadar derin , o kadar narin ..
uzun zaman oldu , böyle hissetmedim !
sen aşk sızdırıyorsun da Sezin ;
gözler mahrur , beklemeli kalbim .
söyle benden ne istersin ?

sızım sızım sızlıyor Sezin .
büyümüş de küçülmüş ellerin !
bembeyaz tenin ,aşk kokan gözlerin ..
sızım sızım sızlıyor Sezin .
aşkın sızıyor kalbime senin ..'