29 Aralık 2008 Pazartesi

Sonunda "Fısıltı #2"


Fısıltı #1'i yazdıktan sonra yaşadığım kötü bir olayı "aptalca" kafama takarak hevesimi kaybetmeye başlamıştım ..
Sonra "kimin , ne söylediği .. kimin umrunda?" diyerekten kendimi toparlamaya çalıştım !
Fakat bunu yapamamıştım .. etki altında kaldım :)

sonra #2'yi çıkarmaktan vazgeçtim ..

fakat "dün" kadar "güzel" bir gün yaşamış olan ben , nasıl yazamazdım artık ?
kötü etkinin altından kolayca sıyrılmamı sağlayan "biri" var ..
uzaktan iliştirilen sözlerle değil , yakından güzel yüreğiyle yardım etti bana !
yazabilmemi sağladı ..
ona çok teşekkür ederim !
çok mutlu.yum :)
hikayemin devamı da hazır ..
buyrun tıklatın (:
#3 de bir hafta sonra çıkacak inşallah =)

5 yorum:

1sen dedi ki...

yazını okudum ...
çok beğendim..( öncesi de varmış , onu görmemiştim:)

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. ..hı hı güzel. .bekliyorum devamını da 0o)

Esrik Öfke dedi ki...

Fikrimi fısıltı 2 de yazdım:)

Alakalı değil ama şu kelime doğrulamaları olmak zorunda mı?

banadair_berrin dedi ki...

sevgılı velvet, mutlu yenı yıl dılıyorum..
güzel yazıyor ve guzel bır ruh tasıyorsun. mutluluk her daım etrafında dönecektir..sevgıler..

Velvet Vamp dedi ki...

@1sen ;
Çok sevindim.

@düşler konservesi ;
Yazıyorum , yazmaya çalışıyorum .
Sevgiler.

@Esrik Öfke ;
Doğrulamaları kaldırmak istiyorum =)
Nasıl yapacağım ki ? (:

@banadair_berrin ;
Teşekkür ederim çok .. Böyle düşünmenize mutlu oldum (:
Size de güzel bir yıl daha diliyorum ..