29 Aralık 2008 Pazartesi

Sonunda "Fısıltı #2"


Fısıltı #1'i yazdıktan sonra yaşadığım kötü bir olayı "aptalca" kafama takarak hevesimi kaybetmeye başlamıştım ..
Sonra "kimin , ne söylediği .. kimin umrunda?" diyerekten kendimi toparlamaya çalıştım !
Fakat bunu yapamamıştım .. etki altında kaldım :)

sonra #2'yi çıkarmaktan vazgeçtim ..

fakat "dün" kadar "güzel" bir gün yaşamış olan ben , nasıl yazamazdım artık ?
kötü etkinin altından kolayca sıyrılmamı sağlayan "biri" var ..
uzaktan iliştirilen sözlerle değil , yakından güzel yüreğiyle yardım etti bana !
yazabilmemi sağladı ..
ona çok teşekkür ederim !
çok mutlu.yum :)
hikayemin devamı da hazır ..
buyrun tıklatın (:
#3 de bir hafta sonra çıkacak inşallah =)

26 Aralık 2008 Cuma

Bunları Dinleyin #2


Bu hafta hiç yılbaşı heyecanına bürünmedim .. İzmir'de yılbaşı programım vardı , sahne alacaktım ! ve annemin "geçen sene de arkadaşlarınla geçirdin yılbaşını , bu sene
bizimle geçir .. iki sene üst üste dedenler çok bozulur" demesiyle iptal ettim ! Heyecanımın olmaması bu yüzden de değil aslında .. Sahne alacağım için de heyecanlı değildim zaten . Yılbaşları artık bana hiç heyecanlı gelmiyor açıkçası .. birçok arkadaşım birlikte bir şeyler yapalım diyor da , istesem de istemiyorum .. öyle garip bir hâl içindeyim !
Bakalım bu hafta gönlümden neler kopuyormuş ..


  • Yabancı Top10
  1. Pearl Jam - Lightning Crashes

  2. Oasis - Stop Crying Your Heart Out

  3. Audioslave - I Am The Highway

  4. My Diamond Brightest - Gone Away

  5. Cranberries - Daffodil Lament

  6. MSG - Never Ending Nightmare

  7. Coldplay - See You Soon

  8. Agua De Annique - Sunken Soldiers Ball

  9. Yann Tiersen - Theme Principal (Amelie Poulain Soundtrack)

  10. Yann Tiersen - Comptine D'Un Autre Ete L'Apres Midi (Amelie Poulain Soundtrack)

  • Yerli Top10
  1. Cem Adrian - Yalnız da Ayağa Kalkabilirim

  2. Aylin Aslım - Ahh

  3. Duman - Melek

  4. Mor ve Ötesi - Küçük Sevgilim

  5. Candan Erçetin - Söz Vermiştik

  6. Murat Çelik - Pervane

  7. Feridun Düzağaç - İçimden Şehirler Geçiyor

  8. Sezen Aksu - Geri Dön

  9. Dorian - Yeniden Hayata

  10. Nil Karaibrahimgil - MASAL

21 Aralık 2008 Pazar

tep.kime

bugün tepkiliyim .. ne senin ruhsuz bakışlarına , ne de hoşlandığın adamlara kızamayacak kadar tepkiliyim ben . öyle olmasaydı eğer , ağlardım ! tıklım tıklım sinirle doldu içim ama ağlayıp da boşaltmamak için böyle kalmalıyım ..
ben bugün tepkiliyim .. ne yabancı ellere dokunmana , ne de yalancı mutluluklara aldanmana kızamayacak kadar tepkiliyim ben . sinirim aniden geçse de , senin bu davranışlarına karşı sakince tepki göstersem .. sinirim aniden beni terk etse de , sana yönelse ; bunu biraz yaşayıp görsen .. sen de bir gün değil , her gün ölsen ! bunu ne çok isterdim .

nasıl da mühürlü dillerim .. sustu mu açılmıyor bir türlü ! o kadar çok anlatmamı isteyen var ki .. anca sinirlendiğimde sövebiliyorum ona buna , en çok da sana ! bu rüyayı kaç kez gördüğümü soruyorlar önce ; bir ton dil döküyorum rüya olmadığını anlatmak için .. sonrasındaysa ; "tamam kâbus diyelim" diyorlar anca .. anlatsam seni onlara , bir ağız dolusu anneni ne kadar iyi tanıdıklarını anlatırlar bana ! sonra "ayıp" derim ben , susarlar .. ama hiç böyle olmuyor işte , ben susuyorum en başta .. sana da sövemiyorum , yazık ! içimde kalıyor . ne kadar inanç dolu bir insandan , ne kadar boş bir kalıp çıktığını görüyor musun şimdi ?
ve seni melek zanneden gerizekâlıların hala olduğunu biliyorum .. ben meleğimin kim olduğunu biliyorum da , ona da susuyorum ! sen değilsin .

evet , meleğimi biliyorum .. ama konuşamam ! tek laf edemem ona , anlatamam .. belki abartı gelir de , belki söylenir .. ya da öyle bir s.ktir çeker ki , aklım hayalim şaşar ! ben buna alışkın değilim , başıma da hiç gelmedi .. ben nasıl anlatırım ki hislerimi öyle ? sen konuşsana biraz bana , sende de hiç yok ya .

ve sonra başka biri ..
biri var
birileri hep var da , öyle biri var ki ;
ben bütün hevesimle yakınlarıma onu anlatırken , gözlerimin onunla dolduğunu söyleyen sesler duyuyorum ..
o bütün hevesimin içine edecek kadar mantıksız ya , işte ben buna yanıyorum ..

ve kalbim
neyi aradığını iyi biliyordu , tutkuluydu ..
önce gözlerim gördü
sonra beynim konuştu
ve kalbim
bir kez daha sustu ..

"ne sen melek ,
ne diğer biri ..
önce bir masal anlatın bana , ufak bi umut olur belki !
ben masallarda yeşerir
masallarda solarım .
ne sen melek,
ne diğer biri ..
önce bir inandırın bana , sonra alıp saklayın beni !"

18 Aralık 2008 Perşembe

Bunları Dinleyin #1

Bu başlığın ilk haftası olduğundan , bu haftaya büyük bir özen göstererek başlayacağım . Ciddi anlamda zevkime güveniyorum ve bu hafta hiç değiştirmeden dinleyeceğim playlistimi sizinle paylaşıyorum !

Biraz bunalımlı olabilir (:




  • Yabancı Top10
  1. Alanis Morrisette - Uninvited
  2. Pearl Jam - Black
  3. My Diamond Brightest - Something of an End
  4. Breaking Benjamin - Until the End
  5. Pearl Jam - Lightning Crashes
  6. The Hanks - Evaporate
  7. Portishead - Roads
  8. The Gathering - Alone
  9. Anathema - Release
  10. Ashram - Shining Silver Skies

  • Yerli Top10
  1. Düş Sokağı Sakinleri - Uyuyuş ve Uyanış
  2. Bülent Ortaçgil - Kimseye Anlatmadım
  3. Ayla Dikmen - Anlamazdın
  4. Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım
  5. Sezen Aksu - Seni Sevdiğimi Unut
  6. Murat Çelik - İtirazım Var
  7. Ogün Sanlısoy - Yar Olmadın
  8. Özlem Tekin - Belki
  9. Aslı - Yardımcı Olmuyor
  10. Peyk - Gidin

17 Aralık 2008 Çarşamba

Doğum Gününüz Kutlu Olsun "kelebenk" ve "pinkZorro"




Aralık ayı kutlamalarına büyük bir hızla devam ediyoruz (:
Öncelikle söz verdiğim gibi , 16 Aralık'ta doğmuş olan sevgili kelebenk'in doğum gününü kutluyorum ..
Ardından yine söz verdiğim gibi , 17 Aralık'ta doğmuş olan pinkZorro'nun doğum gününü kutluyorum ..

ve Esra'cım(kelebenk) , senden gerçekten büyük bir özür diyorum , gününde kutlayamadığım için :( yalnız , mazeretlerim de çok önemliydi .. bunları sana özel olarak anlatacağım :)
ayrıca mazeretlerimin dışında sana kendimi affettirebileceğimi düşündüğüm bir sürprizim daha var .. umarım beğenirsin =)
Ayrıca Esra'nın çok güzel bir yüze sahip olduğunu söyleyeyim tanımayanlar için .. bu ona asılmanız gerektiğini de göstermiyor tabi ! sadece böyle güzel bir hatunla çalışacağımdan dolayı mutlu olduğumu belirtmek istemiştim :) kendisi modelim olacak , ihi .. güzel fotoğraflar çekeceğim inşallah =)

ve pinkZorro .. yazılarındaki o buhran havasını seziyorum çok ! bu benim stilim .. lütfen efendim , beni bu kategoride zorlamayınız :) eğer benden iyi bir yazar olursanız , sizinle bir daha konuşmam ve asla doğum gününüzü kutlamam =)
şaka bir yana , çok fazla kendini yansıtıyorsun .. üzülme hiç (: hep mutlu görmek istiyoru(z)m seni ! yeni yaşının sana getireceği sorumluluk , olgunluğuna olgunluk katacak ve bunu da çok iyi kullanasın inşallah .. her şey gönlünce olsun , mutlu kal !

İkinize de kocaman sevgiler ..
Öperim bi sürü.
Saygılar!

13 Aralık 2008 Cumartesi

Doğum Günün Kutlu Olsun "taluyka"



Aralık .. her şeye rağmen hoşgeldin demiştim .. biraz kötülemiştim seni ! biraz da mülayim takıldım aslında (: her neyse .. yorum yazan arkadaşlarımızdan taluyka'ya sözüm vardı -ki ben verdiğim sözleri tutarım- ve O'na en içten dileklerimle yeni yaşında mutluluklar diliyorum ! Çok ama çok mutlu olsun .. herkes aynı temennidedir eminim =)

Sade ve öz :-
doğum
günün
kutlu
olsun.

Sevgilerimle =)

8 Aralık 2008 Pazartesi

yeni başladığım hikâyemle,rebelon'un da blogundayım =)

rebelon'un her telli çalgılar platformu adlı blogunda da yazmaya başladım .. ilk yazımın içeriği ; edebî olsun istedim ve bir hikâye denemesiyle başladım ! Genelde yazılarımı da oturur , bilgisayar başında yazarım .. Bu hikâyeye de doğaçlama başladım ve devamını nasıl getireceğimle alakalı pek bir fikrim yok aslında ! Elbette bir hikâyeye başlarken sonuna kadar düşünülmeli , ben de düşündüm .. belli başlı bir içerik düşündüm fakat olayları nasıl bağlayacağımı , durumların nasıl gelişeceği daha kesin değil .. net bir fikre sahip değilim kısacası !

Hikâyeyi şöyle özet geçebilirim ;
biraz gizemli bir yapısı olmasını istedim hikâyemin ve bu yüzden daha kahramanımın "erkek" veya "kadın" olduğunu belirtmedim .. kahramanımın yaşadığı çalkantılı bir hayatı var ve bunalımlı bir dünyası var ! yoğun bir kalabalıkta bile kendini çok yalnız hissediyor .. hatta kalabalığı görmüyor gibi bir hâli var ! duyduğu "fısıltı"lar var ve bunları daha şimdilik kafasına takmıyor .. kendinin de nasıl bir ruh hâli içinde olduğunu bildiği için , şimdilik önemsemiyor yani ! fakat bu fısıltılar ilerde giderek yoğunlaşacak ve beynini kurcalayan bir şeyler olacak .. işte olay orda kopacak (:

kafamda canlanan düşüncelerin kısa bir özeti de bu işte =)

hadi bakalım , hayırlısı !

şiir düeti (:

Zeugma(Kasımpatı) ile birlikte yazmış olduğumuz şiirimizi görmemiş olan varsa diye , onlar için bir şans daha :P

Tık tık tık

4 Aralık 2008 Perşembe

konserler biter mi ?

Bir Blues Fest. geçti ki , sormayın .. yazdım çünkü , üstüne tıklayın (:
Tadı damağımızda kalan bu müthiş anları , yanımdaki çok yakın arkadaşım ve modellerimden biri olan Buse ile yine çok yakın arkadaşlarımdan biri olan Zeynep ile geçirdik .. Ceyhun diye bir arkadaş daha vardı , o da bu anı ölümsüzleştirenlerden biri olmayı tercih etmişti (:
Hayatımın en harika günlerinden biriydi .. ve hemen yakınlarımızda "tayfa"dan olan Orkun,Batu,Aslı,Serap,Kadir falan fitnat vardı :P anaam , böyle bahsettiğimi duyarlarsa çok fena olur (: her neyse .. ben bi o masada bi bu masada biterken , dans etmekten de geri kalmadım tabi ! Blues Fest. yahu bu , boru mu ? Deli gibi dans ettim (: Gerçi o gün pek havamda değildim galiba , o kadar da çok dans etmedim .. ama yine de müthiş atmosfere ve o müthiş ezgilere karşı koyamayan vücudum , genelde kendini piste attı zaten ! Dans etmeyen var mıydı ? Tabi ki hayır (:
O geceyi tayfadan ayrı olarak Buse , Zeynep ve Ceyhun ile geçirmek bana biraz koydu açıkçası .. çünkü ağzımın payını aldım ! Hani Buse çok ısrar etti diye onlarla birlikte gittim fakat yuvasından ayrı düşen , kanadı kırık bir yavru kuş gibiydim sanki .. oy , nasıl acındırdım :P ahah . nitekim öyleydi ama ! Tayfa daha güzel eğlenmişti ve o masa ile bu masa arasında gel-git yapmak arada kalan masalardaki müşterileri bayağı bir kızdırmış olmalı .. devamlı bana bakıyorlardı :)
Sonuç olarak ; Suare macerası sadece Blues Festival ile noktalanamazdı !!
Tayfacığımla birlikte , her ne kadar alakasız olsa da ; "Yalın" konserine de gittik :))
Tayfanın dertleri bitmeyen , aşk acısı çeken , dumur olmuş gençleri olan "Batu , Orkun ve Ben" için çok güzel bir gece olacaktı(abarttım) .. adaşım olan diğer "Tunca" da bize katıldı ! hatundur kendileri .. burdan da "unisex" bir ismim olduğu kanaatine varabiliriz :))

Şimdi Yalın konserinde çekilmiş olan fotoğraflardan ikisine gelelim (:

Üstteki fotoğrafta , adaşım Tunca ile beni görüyorsunuz .. slow şarkılarda da pek güzel bi dans ettik ! Ama slow dansta üstüne rakip tanımayan ben , daha iyi bir partner isterdim :)) O yüzden sadece 1 şarkıda Tunca ile dans ettim , diğer slowlarda kendi başımaydım .. ahah , ciddi anlamda çok fena slow dans ederim (:
Yalnız ben bi ara "salsa" yaptığımı da fark ettim , daha doğrusu arkadaşım fark etti .. "yok artık" dedik hepimiz .. ben neymişim (:


Öncelikle bu fotoğrafı çeken benim .. bence çok da güzel çekmişim (:
Beyazlı olan arkadaşa gözümüz takılıyor ilk , değil mi ? Kendisi Alman çıtırıdır .. İsmi Timur ! Biz "Hans" diyoruz bazen :)) Hemen ortada benim "çakma bonus" arkadaşım Batu'yu görebiliyoruz .. neden çakma bonus ? saçım onunki kadar kısayken , ayıptır söylemesi en güzel ve en tatlı bonus bendim :P Hemen yanında da Orkun var .. çok severim , beybifeys bir suratı var serserinin (: eski alışkanlıklarından birisi "piçlik"tir .. onla bunla yatan bir gençti =) onla bunla derken ; güzellerle tabi :) fakat artık "benden geçti" diyerek bu alışkanlığını bıraktı .. işte bu yüzden ben , Orkun'u daha bir çok sevmeye başladım ! artık aşık olduğunu düşünüyor (: hatta dedim ya ; aşk acısı bile çekiyor ! Yalnız Batu çok kötüydü o gece :(
Bu fotoğrafın özelliği nedir ? Biz ağlanmaya , sızlanmaya gittiğimiz "Yalın" konserinde çok fena eğlendik .. Öyle böyle değil (: Yahu zaten adamın bütün şarkılarını ezbere biliyormuşuz .. ve biz daha gittiğimizde Yalın sahneye çıkmamıştı ! Tekno çalıyordu .. "Ortamcı Gençlik" olmaya en büyük aday gösterilen bizim bu tayfanın müthiş tekno dans stiliyse , geceye damgasını vurmuştu (:
Bu arada kendimi yeni yeni keşfediyorum .. çok fena açıldım ben yahu (: bu kadar iyi dans ettiğimi bilmiyordum açıkçası .. herkesin gözü üzerimizdeydi ve hatun kesiminin beni kestiğini de fark ettim ! hatta bir arkadaşın taktiği vardı ; "kalabalık bir ortamda sizi kesen birinin olduğunu anlamanın en iyi yöntemi 'esnemek'tir .. eğer başkaları da esnerse , o esneyenler de sizi kesiyordur" .. işte bu taktiği o gece denedim ve gerçekten de işe yarıyormuş :)) neyse , beni kesmeleri ilgimi çekmedi tabi ki ! solo takılıyorum uzun bir süredir ve böyle gayet iyiyim ..
aşk , aşk , aşk ..
nerdesin lan ?

3 Aralık 2008 Çarşamba

midem bulanıyor artık



bu bulantı çok yoğun değil ama bazı yüzleri görmeye , bazı isimleri duymaya tahammülüm kalmadı artık .. hani elimde olsa yırtıp atacağım geçmişimi , geçmişimdeki her şeyi ! ben şuan olayların en klişesinden , beyaz bir sayfa koparıp hayatıma yeniden başlamaya çalışıyorum . yanlış olan ne ? diyecek ki bazı kopasıca diller ; "sen o sayfaları kirletirsin" .. geçmişimdeki sayfalarımı ben mi kirlettim peki ? geleceğimdeki sayfalar da kirlenecekse , benim kirliliğim olsun .. kim ne karışır ? "the angel opens her eyes" cümlesini değiştirerek , "the angel opens my eyes" olarak kendime uygun görmek istiyorum .. ya böyle olursa ? ben meleğimi seçemem , meleğim olmasını istediğim biri var .. ya gerçekten meleğim olursa ? ve öyle bir melek olabilir ki ; meleğim gözlerimi açsa da , kapatsa da ona teslim edebilirim kendimi ..

kasım onsekiz'de yazmış olduğum bir yazı .. bunu birileri üstüne alınmış sanırım , lütfen alınmasın (: ben burada kimsenin egosunu tatmin etmeye çalışmıyorum .. sadece içimi(!) döküyorum =)

ve belki de ben herkese yalan söylüyorum ?

kimse üstüne alınmasın .

Dipnot : bu yazıda geçen "the angel opens her eyes" cümlesi , sağ gadget bölgesinin üst tarafındaki playlist'te "Pearl Jam - I Can Feel It" olarak bulunan şarkıda geçmektedir .. dinlemenizi öneririm (:

1 Aralık 2008 Pazartesi

her şeye rağmen "hoşgeldin Aralık"


üzerimde o kadar yoğun bir sevgi varken sonbahar ile ilkbahara , araya kışın girmesinden nefret ediyorum .. ben seni de zaten sonbaharda sevdim ! sarı yaprakların düşerken dalından , kalbimle konuşuyordun sen .. açmayan çiçekleri ve kuraklığını görüyordun yüzümün ! sen kalbime aşık oldun .. ben de senin yapraklarından biri oldum !
bavulumu yere atıp sarılırken sana , titredim ben . heyecanımla özlemim bir arada , sevdiğin kalbimin atışlarını dinledin ! pamuk gibi ellerin vardı ve ben tutmamak için seni ittim .. yüreğimi söküp yerinden , nefes almak için zorladım kendimi ! bana yardım eden olmadı , sen de öldün ..
sonunda sana ilkbaharda aşık oldum ben . yüzün sahte gülüşlerdeyken , gözlerinin gülüşünü görmek içindi bütün şebekliklerim .. "çukuruna it beni" diye yalvardım sana , sen kalbine bile almadın ! beni koklayıp saklamadın .. sarıp sarmalamadın !
o ilk ayrılığı sapladığın kışın ilk dönemleri , Aralık'taydık .. ve kocaman bir aralık vardı aramızda , ayrılık !
benim bu ayı sevmememdeki tek sebebin ayrılıktan olduğunu düşünecekler için küçük bir ipucu daha geçiyorum ; Aralık Ayı'nda hiç iyi şey olmamış ki zaten (:
bu da kafanızı kurcalasın hadi ..
' sana dönüp bakmam bile artık
içim dışım yalan koktu , bulanık
canımdan öte aşkımı yıprattın ya ,
ölümüm kadar acıtmadı bu ayrılık .