6 Haziran 2009 Cumartesi

yüzündeki başka izler

.. inceden inceden yağıyor yağmur, ben çırılçıplak soyundum gözyaşlarına. her damlanda canım yanacak, biliyorum. dilinden çıkan her söz yangın gibiydi.. ben yarışamazdım kuşlarla, seni kuşlar mı kaçırdı?

dudağım şimdi kan ağlıyor. avuçlarımda kırmızı damlalar ve ben yine sana sesleniyorum :-
ner
de
sin?
çocuk gibi kapandım dizlerime . ama .. .sonra ellerim halsizlikten düştü dizlerimin kenarlarına, sen buna nasıl izin verdin? beni bu hâle getirmeye.. seviyordun ya(!) .
henüz ölmedim sevgili. henüz bitmedim ben! kalıntılarınla bulgur pilavı yaptım kendime.. yedim yedim, yine senle doldum.
ama henüz yitmedim ben. söyle kadın; bitmeli mi gerçekten?
yüzüme katrankara acılar bulaştırmışsın, doğru mu? uzun zamandır aynaya bakamıyorum da yüzünden.. sadece ağladığımı biliyorum ve gözlerimden korkuyorum. çok şişmiş mi ?

dudağına eller dokunmuş sevgili.
yüzünü okşamış yabancı eller..
bedenine de deydi mi yabancı tenler?
diline kuşlar konmuş sevgili.
kemirip kanatmışlar gagalarıyla..
sen de binip uçmuşsun yabancı kanatlara.
..
.

yazar ve mektubu noktalar erkek, hayatını noktaladığı gibi..

5 yorum:

kendisindenbaşkaeksiğiolmayankadın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kendisindenbaşkaeksiğiolmayankadın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
orange hero dedi ki...

sanırım suçu hep erkekte arayan kadınlar yüzünden, suçu hep kadında arayan erkeklerin olması çok normal.. fakat bu zaten sadece bir yazı. ve kim için yazılmış olduğu bilinmeyen bir mektup. o yüzden alınmalara ve aşka b*k atmalara dair müsade etmeyeceğim bir mektup bu..

ve konu 'ben'sem şayet, melek olmadım hiç. öyle görmek isteyenler olmuştur fakat bu beni ilgilendirmiyor.. kimseye ben meleğim demedim. ama kötü de olmadım hiç.. ben siyaha boyalı değilim, çığlıklarım boyalı. ve çığlıklarımın rengini değiştirmeyi bilen birileri vardır elbet :) mesela kimisi kırmızı yapar, kimisi mor, kimisi yeşil, kimsi sarı.. ama ben turuncu.yu severim daha çok. baloncuklar içinde turunculaşmış çığlıklar.. hoş olurdu :)
'yazarlık kendini öldürmektir' düşüncesine katılmasam bile, cevabım şudur ki: cesaretim olmadığını nerden biliyorsun? vaz.geçtiğim şeyler varsa ki, bunlar esaretimdendir. fakat hala buna inat son çırpınışlarını yaptıysam, bunlar da cesaretimdendir..

saygılar.

Berrin dedi ki...

sildiğin yorumları, sonsuza kadar kaldır kutusunu secersen burda bu sekılde gorunmezler.

hayatını noktalamak yerıne(yazıdakı kahraman ıcın dıyorum) uc nokta koymayı yeglemelı..
yıne guzel bır cıglıktı:)
turuncu benımde en sevdıgım renk. ama hıc o renk cıglık atmadım henuz.. :)

orange hero dedi ki...

@Berrin'deniz':

Aslında silecektim ama bilerek bıraktım.. kalsınlar öyle. çünkü bu iki yorumu yazan kişi de aynı kişi.. ve yorumlar aynı! yorumları ben silmedim, kendi yazıp yazıp siliyor.. sanırım hobisi bu : ) madem sileceksin niye yazıyorsun demek geliyor içimden de, neyse :) sanırım beklediği cevaptan daha iyi bir cevap aldı tarafımca.. ben salağım ya =) neyse. eskimiş dost(!)a selam ettim.

benim çığlıklarım turuncu oldu da, kahramanlarım bir türlü siyahtan kurtulamıyorlar :D