18 Kasım 2008 Salı

kasım onsekiz

ne alemde yüzüm ?
sivilce çıkmış yine bi tane .. uzun bi süredir -yaklaşık 2 sene- yüzümde bu dandik şeylerden tek tük ve ufacık çıkardı .. hatta çıkmazdı bile . ama dün bi tane çıkmış ki , aman diyorum ! 2 senenin hatrı varmış gibi resmen .. kocaman .
toprak sürdüm , yağmurun yeni düştüğü toprağı .. çamur kıvamında biraz ! iyi gelir dediler , kandırmış olabilirler tabi de .. neyse yahu , banane ! ellemeyince geçiyor nasılsa . bugün ufalmış zaten biraz .. (ahah , çok yalancıyım)

ne alemde şehrim ?
ben mi küstüm onlara , onlar mı bana .. anlamadım ki . yine sokağa adım atasım yok , uyuyarak geçiyor bütün gün .. telefonumda merak edenlerin mesajları var aslında . ama çoğul kullandığıma bakmayın siz , abartıyorum . bi kişi mesaj atıyor .. (o da malum zaten)

'come , break me down
bury me , bury me
I'm finished with you , you , you
look in my eyes
you're killing me , killing me
all I wanted was you
come , break me down
break me down
break me down
bury me
bury me'

dilimde bu aralar bu şarkı devamlı ..
parmaklarımda da bu şarkı varmış demek ki !
yazasım geldi öyle dinlerken ..

yüzümü mevsimlere bölesim var .. bi gözüm kışı yaşarken , diğer gözüm yazı yaşasın .
dudağımın yarısı ilkbaharda kalır , diğer yarısı da sonbaharda ..
sonbaharı sevmez oldum bu aralar .
ilkbaharı da severim ama , Nisan'dan dolayı .
ilkbaharla sonbahar yanyana durmuyor galiba , sonbaharı taşıyan dudağımın yarısını kesebiliriz .. aynı anlamı taşıyan çok şey var nasılsa !
bkz. kan , acı , ayrılık ..

hem sonbahar temalı şarkıların da çoğu acıklı olmaz mı ? at çöpe , gitsin ..

bi ara daha önce hiç sevişmediğimden bahsetmişim ..
hoş , burda anlatmaya çalıştığımı kaç kişi anladı acaba !

..

eee , ben kendi kendime konuşmaya da başladım galiba bu aralar ..
-niyazi ?
*
-niyazi ??
*
-lan niyazi !!
*söyle?
-özlediğinde insan , ne kadar hüzünlü bir hale bürünüyor .. hele ayrıysa ! sen hiç yaşadın mı , bilmiyorum .. ama bana öyle oluyor !
*yaşadım...
-ha , o zaman biliyorsundur ne demek istediğimi .. peki ağladın mı hiç ?
*ağladım...
-oh , oh .. çok iyi ! yani , iyi değil de .. beni anlayacağın için iyi . hmm . pardon ! şey .. ya böyle devamlı onu arayasım var . seviyorum diye bağırasım var . geri dön diyesim var .
*eee,ne duruyorsun?
-yapamam .. beni istemiyor ! ve işin kötüsü , bir daha onun gibi bulabileceğime inanmıyorum .
*o senin gibisini bulabilir mi peki ?
-bu bakımdan hiç düşünmedim ..
*bence düşünmelisin
-anlıyorum ..
*
-niyazi ?
*
-ben ölmek istemiyorum niyazi ..
*
-ben sevmeyi özlediğime karar verdim .. birlikte zaman geçireceğim biri olsa belki , belki o zaman mutlu olurum ? belki aşık olurum niyazi ? aşk diyorum .. aşk . bana çok değer verirse belki , belki o zaman aşık olurum .
*
-ağzım kurudu .. beni duymuyorsun niyazi ..

..


beni sıcak yatağıma götürürdün önceden
gözümden öperdin
hep aşk doğardı gözyaşımın küllerinden
büyülerdin ..
ben sana ait , sana yabancı
sen o'na küskün , bana yalancı
benden ne istedin
diye
soramıyorum
bile
hiç düşünmeden kırdın
ama yine de aşk kokardın

Hiç yorum yok: