24 Kasım 2008 Pazartesi

senden kaçış var mı ?

siyahı seviyorum ben . matemi andırmasından değil , gözüme güzel geliyor sadece ..
yorgun hissediyorum çok .. hep daha çok !

kendimle ettiğim kavgaları çok abarttım sanırım . çok büyüttüm ..
sonra yoruldum . dayanamayıp diz çöktüm !
bedenimi ele geçiren o kadar çok insan(!) olmaya başladı ki .. ruhumu daha ne kadar tutabilirim ? bilmiyorum .

acımı kimseye anlatamıyorum .. anlattığım zaman anlamasa bile kimse , anlamsızlaşıyor !
o'nunla , bu'nunla , şu'nunla , sen.inle , kendim.le
paylaşıyorum hayatı ..
peki benimle paylaşılıyor mu hayat ?
elbette(!) ..

toprak kokan her şeyi seviyorum ..
dün gece lodos bitip yağmur başladı ! bugün öğleye kadar da devam etti evimin buralarda ..
yağmur yağdığında yol asfalt kokar ya ; o kokuyu da seviyorum ben .
bahçemize çıktım .. yemyeşil , güzel bahçemiz ! küçükken koşturduğum o sevdiğim yer -çok da koşturmadım aslında , atıyorum ! ama komşunun kızı ile koşturduğumuz olmuştu (: yanlışım olmadı tabi , arkadaşımdı- ..
toprağa uzandım .. üzerimdeki pijamalarım toprak koksun diye !
"kirlenmek güzeldir" -omo , ariel vb ..-

öyle işte ..
ha , aklıma gelmişken bi de .. kasım ayı hiç bitmesin !
aralık ayını sevmiyorum .

gördün işte :-
senden kaçış yok
ellerin gibi

Hiç yorum yok: