14 Kasım 2008 Cuma

pamuk biber , kırmızı şeker

anımsadığım bir renk var .. kokusuyla , tadıyla , her şeyiyle bana ait ! sonra uzaklaşan , güneşin batarkenki hali ..

yaşlandığımı hissettiğim an , "yaşamam gereken çok şey var" dediğim anla aynı andı .. 19 yaşında başka ne söyleyebilir ki insan ? "gençsin be Tunca" derken birileri , ruhumun 30'u doldurduğunu düşünüyordum .. gözlerimi kısarak ağlamamayı öğrendim sonra ! bu yaşta kırışıklar oluşmasın diye olsa gerek .. gözlerimi kocaman açarak ağladım uzun süre ! çok diretsem de sonunda kısmak zorunda olduğumu da fark ettim .. "demek ki öğrenememişim" dedim sonra , sonra susmak geldi içimden ! deli deli dolaşan o aptal çocuk , buhranlar içinde günlerce yatağıyla bütünleşen bir ihtiyara bıraktı yerini .. yaşça büyük olan ruh ! ihtiyar .. olgunluğumun simgesini taşıyor mu dersin ?

anımsattığım bir tutam saç var .. kokusuyla , tadıyla , her şeyiyle sana ait ! sonra uzaklaşan , makarnanın kıvırcık hali ..

ben , gözlerim acısa da bulutun kalp halini yakalayabilmek için bakarım ..
sen , gözlerin acısa da güneşe aldırış etmeden bulutu kalp yapıp bana sunarsın ..
ben , değer bilirim ..
sen , ilgiye susarsın ..

özgürlük için özlememek gerek .

2 yorum:

1sen dedi ki...

"ben , gözlerim acısa da bulutun kalp halini yakalayabilmek için bakarım ..
sen , gözlerin acısa da güneşe aldırış etmeden bulutu kalp yapıp bana sunarsın ..
ben , değer bilirim ..
sen , ilgiye susarsın .."

güzel gerçekten ...
daha ne denir ki!!!

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .hı hı buldum ruh yorgunluğu. .ruh yaşlanması beden küçüklüğü :o)